שיווק באינטרנט ב-2018
השיווק באינטרנט "חי ובועט" ורגע לפני כניסתה הרשמית של 2018 זה הזמן להתעדכן בכל פלטפורמות השיווק העומדות לרשותכם במרחבי הרשת.
רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות ל-"זירת הפרסום והשיווק" המועדפת ביותר על המפרסמים בארץ ובעולם, כאשר מדי שנה(לאורך השנים האחרונות), יותר ויותר חברות מסחריות ועסקים בכל סדר גודל, מפנים יותר ויותר תקציבי פרסום המיועדים למטרות פרסום ושיווק ברשת.
אפשרויות הפרסום והשיווק במרחבי הרשת הן רבות ומגוונות ובמהלך השורות הבאות ריכזנו עבורכם את המידע החיוני על פלטפורמות פרסום ושיווק באינטרנט הבולטות ביותר ברשת.
SOCIAL MEDIA– פרסום ברשתות החברתיות
עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם ויותר מ-4.5 בעלי פרופיל בישראל, רשת הפייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום והשיווק שאף מפרסם לא יכול לוותר עליה. לאורך השנים האחרונות, רשת הפייסבוק שכללה את אפשרויות הפרסום והשיווק המוצעות על ידה לקהל המפרסמים שכיום כל אחד ואחת מכם יכול ליישם באמצעותה מהלכי פרסום ושיווק ממוקדי מטרה.
הפרסום בפייסבוק מבוסס בין היתר על אפשרויות הפילוח הממוקדות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לבחירת קהלי המטרה המותאמים למוצר/שירות אותו אתם מעוניינים לשווק, כאשר בין יתר אפשרויות השיווק העומדות לרשותכם תוכלו למצוא: ניהול דפים עסקיים בפייסבוק, פרסום ממומן, חנות וירטואלית בפייסבוק, דפי נחיתה בפייסבוק ואמצעי שיווק נוספים המאפשרים לכם להגיע לקהלי המטרה שלכם באופן ישיר ובכל רגע נתון.
PPC ו-SEO במנועי החיפוש
גם בשנת 2018 הפרסום באמצעות פלטפורמת מנועי החיפוש ימשיך לגרוף את תקציבי הפרסום הגדולים ביותר וזאת לנוכח תוצאות הקמפיינים הממומנים אותן תוכלו להשיג באמצעות פרסום ממוקד ותכליתי. לצד קמפיין מודעות הטקסט של גוגל המכונה PPC (PAY PER CLICK) במסגרתו אתם משלמים עבור כל קליק, תוכלו להמשיך וליהנות משירותי קידום אתרים באמצעות מה שמכונה קידום אורגני (SEO) המיושם על ידי חברות קידום אתרים המתמחות בנושא. השילוב בין קמפיין PPC לבין פעולות SEO יבטיח לכם חשיפה ממוקדת לאתר החברה ויוכל לקדם אתכם רבות לאורך שנת העסקים בכל פעילות שיווקית ופרסומית אותה תבחרו לקיים במרחבי הרשת.
דפי נחיתה מעוצבים ופעולות דיוור ממוקדות מטרה
מוצר שיווקי נוסף העומד לרשותכם ברשת האינטרנט מבוסס על פעולות דיוור באמצעות הדואר האלקטרוני. כיום, תוכלו ליהנות ממערכות הפצה מתקדמות המאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקיים באמצעות שליחת ניוזלטרים ומיילים מעוצבים לקהלי המטרה שלכם. פתרונות הדיוור המתקדמות המוצעות לכם כיום מאפשרות לכם לגייס כמויות גדולות של לידים בזמן קצר ובמינימום עלויות. כמו כן, יצירת מערך ניוזלטרים המגיעים באופן קבוע ורציף לקהל הלקוחות שלכם, הינה פעולה שיווקית רבת ערך תדמיתי ומכירתי לכל פעילות שיווקית אותה תרצו לקיים במרחבי הרשת במהלך שנת 2018.
שיווק באינטרנט עושים רק לאחר קבלת ייעוץ מקצועי
על מנת להבטיח לעצמכם מהלכי שיווק ופרסום מניבי תוצאה ברשת האינטרנט, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להיוועץ עם אנשי שיווק מנוסים המתמחים בתפעול מהלכי פרסום ושיווק במרחבי הרשת. ההיוועצות המוקדמת נועדה בין היתר להגדיר את קהלי המטרה הרלוונטיים לכם, את תקציבי הפרסום אותם מומלץ להפנות לכל פלטפורמה שיווקית-פרסומית ואת היעדים אליהם תרצו להגיע בטווח המיידי ולאורך זמן.
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!